21 februari 2009

Dessa frågor har jag kopierat från Kennas blogg

Har du...Förnekat förintelsen? Nej!
Följt Skilda världar? Jag följde den när den visade för första gången på Tv.
Sagt nej till ett samlag? Ja
Snott någons mobiltelefon? Nej
Varit medvetslös? Nej
Gjort nåt riktigt dumt? Det kan hända.

Gjort nåt du verkligen ångrar? Jepp
Blivit full på ett släktkalas? Nej
Varit full i skolan? Nej
Blivit portad från en krog? Nej
Varit full på julafton? Nej
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? Rätt ofta är jag nykter på nyårsafton. svaret var fel innan.
Slagit sönder en tv? Nej
Önskat att du var det motsatta könet? Nej
Fått barn? Ja
Åkt ambulans? Nej
Gjort nåt riktigt olagligt? . Nej
Fått din mamma att gråta? Det kan hända när jag var i tonårig!

Blivit polisanmäld? Nej
Slagit ner någon? Nej
Slagit någon blodig? Nej
Skämts över dina föräldrar? Nej

Skämts över din bästa kompis? Nej
Ätit från en papperskorg? Nej
Senaste person som...Sov i din säng: Min man
Såg dig gråta: Min Familj.
Fick dig att gråta: Ett sorgligt besked.
Du delade en drink med: En kompis
Du gick på bio med: Det var längessedan som jag var på bio!
Du gick på stan med: kompis.
källde på dig: Vet ej
Skickade ett e-mail till dig: En kompis

Har du någonsin...Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Ja
Bråkat med ditt husdjur: Kan hända.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej, ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Varit i Usa: Nej
Norge: Ja.
Finland: Nej

Tyskland: Ja

Kanada: Nej
Österrike: Ja
Spanien: Nej
Afrika: Nej.
Extra stuff...Tar du droger: Nej
Dricker du: Sällan
Vem är din bästa vän/-ner: Min familj, min bror, mina/våra vänner.
Vad är du mest rädd för: Att det ska hända min familj eller mina närmaste något.
Vilka kläder sover du i: Nattlinne
Vem hatar du verkligen: Elaka, falska, lögnaktiga människor.
Varit kär: Jepp
Kör du bil: Ja
Har du ett jobb: Ja
Gillar du att ha folk omkring dig: Både ja och nej, ibland är det skönt att vara ensam.
Är du ett hälsofreak: Nej

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Nej
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: Go och glad ska man va!
Vill du gifta dig: Är redan gift.
Vill du ha barn: Har barn
Favorit...Rum i huset: Datarummet

Typ av musik: 60-70tals musik som Middle of road, Sweet
Månad: juni-juli
Sten: Ädelstenar,diamanter.
De senaste 48 timmarna, har du...Gråtit: Nej.
Köpt någonting:Nej.
Varit sjuk: Nej.
Sjungit: Ja
Träffat någon ny: Nej.
Saknat någon: Ja.
Kramat någon: Ja
Kysst någon: ja
Senaste Låt du hörde: låt.Film du såg: En deckare
.Drink du köpte: Ingen
Sak du stal: Jag stjäl inte.
Mat du åt: Korv och potatismos.
Gången du åt en 7-Eleven korv: Äter aldrig på 7-Eleven
Festivaler i sommar? Kanhända
Frisyr? Korthårig
Fulaste kändisen? Ingen människa är väl ful.
Vad är ful? Det är i varje betraktares öga.
Snyggaste kändisen? Geere
Vad vill du bli? Jag är nöjd med den jag är.
Planer för idag? Inga planer.
Favoritdjur? Hundar och katter.
Favoritperson/er? Mina nära.
Har du:Digitalkamera? 1st
Telefon på rummet? Nej
Könssjukdom? Nej
Husdjur? Hund
Bra kompisar? Ja
Haft sex med någon som varit 5 år äldre än dig själv? Ja.
Tar du receptbelagda mediciner? Nej
Vem vill du fika med just nu? Kompisar.

3 kommentarer:

Kenth sa...

Aldrig varir nykter en Nyårsafton efter blev 15??? Ja där ligger man i lä.

Kajsa sa...

Jag svarar fel! Sorry

Mita sa...

Kul att du också hittade listan, ha det bra